Website Development Prices

Search Blog

Saturday, November 21, 2015

SEO za Brend


Manje popularno, ali jednako mocan deo SEO plana je njegova upotreba za svrhe brendiranja. Blogeri, društveni mediji/websajtovi zajednica, proizvodjaci sadrzaja, portali vesti, kao i mnogi drugi, su otkrili ogromnu vrednost koji se pojavljuju na vrhu rezultata pretrazivanja i koristeci nastalu izlozenost da ojacaju svoje prepoznavanje brenda i autoritet.

Proces je prilicno jednostavan, bas kao i ciljevi u tradicionalnom oglasavanju oglasa 

Isto tako, online marketari su primetili da se na vrhu ranga pretrazivanja i oko odredjene teme ima pozitivan uticaj na saobracaj (promet).

Neki od faktora za razmisljanje pri razmatranju SEO za brendiranje:

Kada upotrebiti
Koristite ga kad brandirate, ili kada je poruka za komunikaciju vaš cilj. Ako nemate direktne ciljeve zarade u trenutku ili u doglednoj buducnosti, ovo je pristup za vas.

Ciljane kljucnih reci
Fokus kljucnih reci je manje kritican ovde - verovatno da cete imati nekoliko uopstenih pojmova koji dobijaju visok promet koji zelite, ali "dugi rep" moze biti korisniji i bolja meta. Usredsredite se na kljucne reci koje ce vam doneti posetioce koji ce biti zainteresovani i koji ce zapamtiti Vas brend.

Stranica i kreiranje sadržaja/optimizacija
Napravite pristupacan websajt, koristite dobru strukturu veza (pogledajte pojmove "izgradnja veza unutar websajta" i "izgradnja veza van websajta"), primjenjujte najbolje prakse, te se usredsredite na veze za domen autoritet, a ne jurite za odredjenim kljucnim recima.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.